måndag 24 januari 2011

1.6 miljonersklubben om HPV-virus....

Från: Ann-Britt Axelsdotter <abaxelsdotter@yahoo.se>
Ämne: Er site hejdålivmoderhalscancer.nu
Till: "info@1.6miljonerklubben.com" <info@1.6miljonerklubben.com>
Datum: torsdag 6 januari 2011 19:18

Hej.
 
Jag hoppas att detta e-mail när rätt person.
 
När jag tittade igenom er sida hejdålivmoderhalscancer.nu reagerade jag mycket starkt då jag läser påståendet att det är HPV-virus som orsakar de ca 450 fall av livmoderhalscancer som svenska kvinnor drabbas av årligen.
 
Denna siffra saknar belägg och ger läsaren en helt falsk tro att alla livmoderhalscancerfall ÄR orsakade av HPV-virus vilket inte är sant. HPV-virus KAN ge livmoderhalscancer om den inte läks ut spontant vilket en infektion vanligtvis gör om man inte ständigt exponeras och inte ger kroppen en chans till läkning.
 
Det är också mycket oroande när ni senare uppmanar till vaccination även efter sexuell debut.
 
Jag ber er läsa bifogad studie till detta e-mail som påvisar att om man redan är smittad av de typer/strängar av HPV som ingår i vaccinet - när man vaccinerar sig - kan man löpa  44.6% STÖRRE risk att utveckla livmoderhalscancer i framtiden.
 
Detta innebär att bär man på antikroppar eller har en pågående HPV infektion vid vaccinationstillfället så kan vi komma att se en epidemi av ÖKAD livmoderhalscancer i framtiden.
Vaccinet kan alltså komma att öka siffrorna drabbade varje år!
 
Det finns också en finsk studie som visar att endast ett fåtal är HPV-fria och att man alltså kan smitta från föräldrar till barn vilket innebär att ett vaccinationstillfälle vid yngre år inte ger garanti för att man inte utvecklat antikroppar.
 
Jag bifogar också denna studie för er att granska och emotser ert svar hur ni tänker agera gällande er hemsidas felaktiga information.
 
Hälsningar
Ann-Britt Axelsdotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar